בהמשך לחשיפת 'קול חי' • תפנית דרמטית באשדוד: בעלי ה'ביג' ישקלו לסגור בשבת

    אברהם זילבר No Comments on בהמשך לחשיפת 'קול חי' • תפנית דרמטית באשדוד: בעלי ה'ביג' ישקלו לסגור בשבת
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תפנית דרמטית וחיובית בסערת השבת באשדוד סביב פתיחת קניון 'ביג' בשבתות. הבעלים: "נשקול צעדינו מחדש."

    כזכור בבוקר יום שישי האחרון דווח לראשונה ב'אתר קול חי' על פגישה שהתקיימה בלוס אנג'לס בין האדמו"ר מפיטסבורג תושב העיר אשדוד ליהודה נפתלי הבעלים של 'ביג', בניסיון לשכנעו ולדבר על ליבו שיסגור את הסניף החדש שנפתח באשדוד וגורם לחילול שבת המוני בכל איזור הדרום.

    מפרטים שעולים מהפגישה בין השניים ונחשפו ב'בחדרי' עולה כי הדברים שהביע האדמו"ר בכאב גדול נפלו על אוזניים קשובות וכי נפתלי אמר לאדמו"ר כי "הוא לא שיער שעוצמת ההתנגדות תהיה גדולה כל כך וכי ישקלו שוב את הנושא."

    הבעלים אף מתכננים להגיע לארץ בימים הקרובים ולהיפגש עם המנהלים המקומיים של הרשת על מנת לבחון את צעדיהם מחדש כולל האפשרות של סגירת הקניות בשבת.

    גורמים המקורבים לאדמו"ר אומרים בשיחה לאתר 'קול חי' כי "הם מקווים מאוד שאכן התשובות שייתנו בעלי 'ביג' לאחר שיבואו לארץ יהיו חיוביות, היות וחילולי השבת גורמים להאדמו"ר צער ועגמת נפש גדולים, וכי מאז פתיחת הקניון אין לו מנוחה יומם וליל סביב מציאת פיתרון לנושא הכואב".

    כמו כן מהוועדה האחראית נמסר כי כל עוד אין התפתחות רשמית מבחינת הצעדים שאותם יינקטו בעלי 'ביג', צעדי המחאה בעיר אשדוד יימשכו, וועדת השבת האחראית על קיום העצרת המתוכננת לר"ח סיון תמשיך את הכנותיה בתקווה שלא יצטרכו להגיע לזה ובימים הקרובים נשמע בשורות טובות בנושא.



    0 תגובות